FőoldalRólunk
Rólunk
Megbízható, praktikusan használható és tartós túrafelszerelések, hegymászó- és kempingfelszerelések, túrabakancsok és sportcipők, valamint outdoor ruházat Neked!

Otthonosan mozgunk a túrafelszerelések piacán, hiszen 15 éve követjük  folyamatosan figyelemmel az outdoor cégek termékfejlesztéseit, szaküzletünk kínálatát is ennek megfelelően állítjuk össze. Számunkra a természetjárás, sziklamászás, kerékpározás, vagy evezés maga az élet és a Mormotába járunk haza. A felszerelések pedig megkönnyítik, kényelmesebbé teszik, sokszor megóvják életünket. Erzekre a tapasztalatokra építjük tanácsainkat a számodra legmegfelelőbb túrafelszerelés kiválasztásához.

1. Ennek az oldalnak a tulajdonosa és működtetője a Mászósuli Kft.

2. Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által kiadott hatósági nyilvántartási szám: C/003847

3. Adatvédelmi nyílvántartási azonosító: 02110-0001

4. Adószám: 11677776-2-05

5. Európai Uniós adószám: HU11677776

6. Borsod Abaúj- Zemplén Megyei Cégbíróság által kiadott cégjegyzékszám: 05-09-018777

7. Székhely címe: 3530, Miskolc, Széchenyi u. 46

8. Telephely: 3530, Miskolc, Széchenyi u. 46

9. Csomagrendelés, információ és az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 - 46/413 - 430

10. Csomagrendelés e-mail címe: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

11. Információ és ügyfélszolgálat email címe: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

12. Ügyvezető: Kovács Tamás

13. Ügyfélszolgálat és on-line segítség nyújtás ideje: Hétfő - Péntek: 9.30 - 17.30, Szombat: 9.00 - 13:00, Vasárnap: zárva

14. A webáruház nyelve: magyar

16. A webáruház pénzneme: magyar forint (HUF). Minden esetben a magyar forintban (HUF) megadott árak az irányadóak!

Az oldalak tartalmáért minden jogot fenntartunk, a tartalom jogosulatlan másolása illetve átdolgozása nem engedélyezett.

A túrázás szabadsága

A túrázás szabadságaA túrázás szabadság. Végre kiléphetünk a mindennapok monotonitásából és közelebb kerülhetünk a természet csendjéhez. Mehetünk erdőkbe, hegyekbe vagy folyókhoz, egy biztos, az élmény felejthetetlen lesz.

Amikor túrázunk, nincs más, csak a körülöttünk lévő élő természet. Ahhoz, hogy ez a kikapcsolódás igazán tökéletes program és sportélmény legyen, szükségünk van a megfelelő felszerelésre.

Elkötelezettségünk, hogy egy helyen megtaláld a legmegfelelőbb felszereléseket. Legyen szó férfi, női túrabakancsról, hátizsákról, túrabotról, karabinerről, de ha több napos túrát tervezel fontos, hogy megfelelő sátrad és hálózsákod is legyen, hogy biztosan felkészült legyél az esetleges meglepetésekre és a természetben eltöltött idő, tényleg olyan legyen, amilyennek tervezted.

Akár profi túrázó vagy, akár még csak ismerkedsz a kihívásokkal, keress minket bizalommal, és mi segítünk a számodra tökéletes felszerelést összeállítani, hogy Neked már ne kelljen semmivel foglalkoznod a körülötted levő csodálatos világon kívül!